Eslemmm38
Eslemmm38 Alerji mamasını raporla alabiliyorsunuz , doktor yazıyor raporu . raporla alırsanız ücretsiz alırsınız ama raporsuz alırsanız fiyatları çok yüksek oluyor , Aptamil Pregomin AS alerjik mamadır , bir kutusu sadece 215 TL idi 2 ay önce. Çeşitleri var. Tatları ve kokusu çok kötü oluyor , bebekler reddedebiliyor 😟 vanilya şurubu ile tatlandırıp verilebilir . Doktora rapor yazdırıp alabilirsiniz , danışın ve bazı doktorlar da alerjik mama oluyor veriyorlar 1 kutu , varsa alıp deneyin derim