Deletedmom328 evet ben de bu tahammülsüzlüğü anlayamıyorum, kadının en büyük düşmanı yine kadındır derler ya gerçekten çok doğru, durumumu izah ettim, kaldı ki genel olarak kadınların birbirlerine karşı iletişim şekillerini de çok yanlış buluyorum, o kadar rahat eleştirip o kadar kolay kırıyoruz ki birbirimizi herhangi bir konuda 😒