guldmr11 18 gün önce dopum yaptım göbeğim pek kalmadı ama kararma var kopkoyu cizgi de var göbek deliğim bi tuaf düzeliyormu bu durum
miraninannesi18 guldmr11 duzeliyor canm 4 ay oldu dogum yapali yeni yeni duzeldi, ölu deri o karartilik dus aldikca soyulup atiyor kendini
ToprakandMom guldmr11 ayy benimde öyle ya birde jöle gibi sallanıyor 3 hafta oldu ama🙄🤦🏻♀️ Sen sezeryan mı oldun canım
Farahmelis guldmr11 6. Ayımızı yeni bitirdik göbek deliğimde karartı hala var ve çizgi de geçmedi bende bekliyorum ne zaman gececek acaba
guldmr11 miraninannesi18 ay inşallah ya öyle kapkara değil ama tenim açık olduğu için bariz ton farkı var
mehtapca06 Valla tesellim etmek isterdim belki ben istisnayımdır ama benim 2 ay 10 gün oldu hala kezzap atılmış gibi karnım
Zeynepazram mehtapca06 @guldmr11 banyodan cıkmadan önce keseleyin ben 2 kere keseledim baya farketti cok az kaldı vaktim olmuyo keselemeye
guldmr11 ToprakandMom evet canım sezeryan çok ole sarkma yok bende zaten hamilelikte aldığım bütün kiloları verdim fazlasıyla sadece göbek deliğim geniş bi tuaf kopkoyu hamilelik cizgisi. Ve kanıöda kararma var
Hilal1120 guldmr11 2 ay oldu doğum yapalı. Bol bol su iç vücudun yenilensin. Benim 40 gün sonra eski beyazlığına döndü
Zeynepazram mehtapca06 bende 2. Ayda falan yaptım baya keseledim ama post sahibi sanırım daha yeni sezeryan yarası gectiyse cok zorlamadan yapsın benden resmen kir gibi döküldü gitti sadece o bolge hatta göguslerimdede kararma vardı oda gecti
mehtapca06 Zeynepazram benim koltuk altım göğüsün göbeğim resmen güneş görmeyen tüm bölgeler karardı resmen doğum mu yaptım vücudumu maden ocağında mı çalıştırdım belli değil 😂
rbndmrcn guldmr11 10.aydayim neredeyse tamamen geçti ama ilk zamanlar hiç değişiklik yoktu ondan sonra yavaş yavaş açılmaya başladı