CemileF Tam 2,5 aylık olduk doktorum 3. Ay çekelim demişti. Bugün başka bir doktorum geç kalmışsın dedi. Geç mi kaldık. İnternette ideali 6. Hafta diyor. Endişelendim.
SeverusSnape CemileF 2 aylıkken çekilmişti, doktoru en geç 2. Ayına kadar çekilmiş olması gerektiğini söylemişti.
Balkupummm CemileF bizde 2 aylikken goturmustuk bi sorun olmadi canim normalde 1 aylikken goturmek gerekior ama bazi sebeplerden goturememistik bi sorun olmaz diye dusunuyorm
Glsnnn CemileF Bizim doktorumuz altı hafta ile 3 ay arasında çekiliyor demişti. İki aylikken çektirdik. Geç kalmamışsınız ama fırsatınız varsa daha fazla ertelemeden çektirin bence.
Mother_ 4 aylıkken götürdüm bende tabi ne kadar erken o kadar iyi 6 aya kadar süresi var biliyorum ama 2 3 ay da olması gerekn
delibirhatun CemileF 3 buçuk aylıkken çektirdim 4.Aya kadar çekilebilir demişlerdi yani 3 ay 23 günlük muyduk daha fazlamı neydik ne geç kalmasi
Cihangiriinannesii CemileF geç değil benim doktorum 4. Aya kadar vakti var demişti ve ben 3 aylıkken çektirdim
TC07 CemileF 2- 3 aylıkken çektiriliyor. Biz de 2 aylıkken çektirdik. Geç kalmadınız inşallah bişey yoktur bir an önce çektirin. Erken çekişmesi şu nedenle ne kadar erken çekilitirse tedeviye ihtiyaç varsa hemen başlanması. Mesela ufak birşeyse kalın bez ile geçmesi vs…zaman ilerledikçe tedavi de zorlaşıyor alet takılması gerekiyor vs…Ama kesinlikle geç kalmadınız hemen çektirin zaten 2 dk bişey
CemileF TC07 içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim. Covid karantinası nedeniyle 2 ay kontrolüne anca götürebildim. İkinci ay aşısını bile ertelemek zorunda kaldık.
TC07 CemileF Rica ederim. Aman aşıları aksatmayın günü gününe olun onları…2. 3. Ayda göz muayenesi de var hastaneye gitmişken isterseniz onu da yaptırıverin