Yzn Nnnnnn canım bence hemen doktora git ilerlemeden krem felan veriyolar gec oldumu ilerliyo kronikleşiyor benim 2 sene olacak hem hemoroid hemde makat catlagı var onca tedavi oldum hala aynıyım
Gamzesylu-06 Nnnnnn hakiki zeytin yağı sürdüm oraya koydum birde kabız olmamaya dikkat ettim geçti sonra canım
GirayinAslisi Nnnnnn benim dogumdan önce çatlak vardı dogumdan sonra hemoroid de oldu doktora gidemedim kendi kendine düzeldi düzeldi derken afedersin hemoroid kaldı sadece acısı geçti o şişlik vs duruyor ve kabiz tarzı olunca kanama oluyor dokttra gitmene fayda vardır heraldde
eylulmin Nnnnnn bende de doğumdan sonra oldu. Krem, merhem, şurup, fitil verdi. Bir de batikonlu buhar banyosu yap dedi. Tam olarak geçmedi ama düzeldi bayağı. Düzenli yapabilseydim ve diyete uyabilseydim geçecekti belki de
Alissss Her büyük tuvaletimi yapmadan önce kantaron yağı sürdüm. Çok şükür kanama ve acı bitti. Hafif şişliği var şimdi
esila_araass Bende olmustu ilk dogumumda cok kötüydü.. bi an önce doktora gidin ilerledimi piskolojisi bile bozuluyor insanin… ben zor kurtuldim wc gidiodum resmen dogum sancisi gibiydi. Doktor krem veriyor o hemoroidin iltihabini aliyor. Kabiz olmamaya bakcaksin ne ishal ne kabiz