Azrasmomm tanımadığı deneyimlemediği şeylerden korkarlar. Ama 11. ayda oyuncaklardan da korkması merakına çok mu ket vuruldu diye düşündürdü bana. Bu zamanlarda merak tavan yapıyor çünkü. Her şeye dokunmak ağızlarına sokmak atmak falan istiyorlar. Bunları yaptığında zarar görmediğini bilir ve başka şeyleri deneyimlemek ister. Ama yapamazsa, dokunamazsa zarar görmeyeceğini deneyimleyemez ve tanımadığı bir nesneye karşı korku geliştirir. Evdeki nesnelere karşı ilgisi nasıl? Çekmece dolap karıştırma, mutfak dolaplarını boşaltıp geri doldurma isteği falan var mı?