Yunel bende geçen ay artık yeter kesiyorum dedim ve bende kıyamadım şuan çok zorlanıyorum ama 4 diş birden çıkıyor şuan gece 5 ve emzirirken yazıyorum size. Memeden kesersk diş çıkarken daha çok zorlanırım nasıl oyalanıeım diye düşünüyorum o yüzden kesmediö bir doktor emzirme dönemini pandemiş virüs varken kesmeyin olabildiğimce dedi bağışıklığı kuvvetli olsun, diye sizi çok iyi anlıyorum ama dayanmamız lwsım bende 22. Aya kadar bekliyorum sonra 2 ay kalkıyor zaten amca 2 aya. Bırakır yavaş yavaş