Tecrübeleri annelerden akıl almak istiyorum. Kızım 6 ay 11 günlük. Ek gıdaya başladık ek gıda hakkında okuduğum araştırdığım kadarıyla biliyorum ama aklıma takılan sorular var siz tecrübeli annelerden yardım istiyorum. İlk olarak doktorumuz 7 aya kadar püre olarak vericez 8 ayda pütürlü verilcek dedi. 3 gün kuralını 2 güne indirilmiş doktorumuz öyle söyledi bizde öyle yapıyoruz. Kaç öğün vermeliyiz? Bir öğün veriyordum şimdi 2 öğün veriyorum. Ama bebeğim yedikçe yemek istiyor doktor bir çay bardağı kadar verebilirsin dedi o kadar veriyorum ama gene yemek istiyor o zaman gene vermelimiyim? Yani yoğurt,armut,muz,kabak,patates,havuç şimdilik bunları denedik alerji yok. Patates püresi yaptım haşladım püre yaptım patates çabuk böle katılaştı bebeğim böle boğulur gibi oldu sırtına falan vurdum bir daha patatesi sade vermedim. Yani ben hep püre mi yapıp vericem? Muhallebi yapıp vermelimiyim? Fazla yerse rahatsız eder mi? Tecrübeli anneler siz nasıl yaptınız