elifimmmt İnşallah tekrar emer emziremeyen bir anne olarak dua ediyorum size.Siz bıkmadan usanmadan ve çok fazla üstüne gitmeden bebeğinizin herzaman deneyin verin.Dut kurusunu kaynatin güzel süt yapıyormuş çevremden ve buradan öğrendiğim kadar humana çayı ,ısırgan kurusu çayı , hosaflar, bulgur , sütlü irmik vs. Bunlar süt yapıyor deneyin,' bestlak ’süt arttırıcı Damla var onuda deneyi isterseniz.