dygcm Deletedmom297 doğal olarak normaldir tüm anneler konu çocuğumuz olunca ister istemez pinpirikli oluyoruz yan etkı yapar mı düzeni bozulurmu nasıl olur diye, umarım düzeni bozulmaz ☺️
Azrasmomm Deletedmom297 ben kullanıyorum 5. Aydan beri herhangi bir yan etkisini görmedim içeriği temiz diye biliyorum
Omerinannesi342 Deletedmom297 anladım canım bize Demir diye verdi ve internette de öyle yazıyor 🙄 bilemedim
Zeyno111 Deletedmom297 Kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadık hatta daha sık yapıyor sanki sidefer de daha az yapıyordu
Mom16 Deletedmom297 1.5 aydır kullanıyoruz. Herhangi bir kabızlık olmadı. Portakal aromalı bebeğim tadını da seviyor.