Kroniksakar bende kullandım ama bıraktım canım. Hep nemli ve taze tutuyor göğüs ucunu. Pek bi faydası yok yani. 1 hafta tek kullandım. Şuan 2. Haftam bebegimle ve acısı eskisi gibi değil. Belkide bana tatlı geliyor acısı bilmiyorum🤗
Ilk dendiğinde biraz yanma oluyor snra hemen geçiyor. Tabi ilk bi hafta çok kötüydü. Hep kabuk tuttu yaralar 🙀 neyseki geçti. Bide doğru emzirmek çok çok önemli canım. Bl doğru emzirdigimden beride iyiyim şükür 🙏🤱
berkayyy