Zehliva ben 19 yaşında oldum. 4.gün gayet rahat hareket ediyordum oturup kalkamıyordum. Sadece öksürmek ve hapşırmak zor oldu o da 10.günden sonra etkilemedi. Kapalı ameliyatsa çok daha rahat geçer 🙏🏻 annem de Şubat ayında oldu kapalı, ilk gün hastanede yattı, sonra hep gezdi. 1 hafta sonra iş başı yaptı.