Merhaba bende 37 haftada sezeryan doğum yaptım sütüm gelmedi başta damla olarak geldi sürekli mama ver diyorlar dı emzirdim hemde mama verdim
suan 4 aylık olduk emzirmekten vazgeçmedim herkes mama ver derken sütün yetmiyor diyorlar su ben inatla direndim
emzirme +mama gidiyorum ben kabloyla veriyorum
sakın biberon vermeyin alışıyorlar meme reddi yapıyorlar sütüm ün yetersiz olduğunu söyleyenleri takmammaya başladım sütüm var benim dedim dedikçe çoğaldı psikolojinizi iyi tutun sizden başka sizi düşünen yok