Kuki Kızlar slm. 2 ay 5 günlük bebeğim var. 2 gündür 1 kaç kez emzirmenin üstüne kustu. 20 dk memede tutuyorum. Acaba doydugu için mi kusuyor? Süreyi azaltmalımıyım? Aynı durumu yaşayan var mı?
anne15 Kuki muhtemelen fazla geliyodur o aylarda bende yasadım günde bir kez cokcana kusuyodu sonra yarıda bıraktırdım hep kusmaz oldu
Deletedmom334 Kuki memeden sonra biraz kusması normaldir, öğürerek avuç avuç kusmadikca sütün fazlasını atması normaldir, bırakın emsin zamanla kendisi süreyi de azaltacak doyunca kendi birakacak
Hakcjrks Bizde aynı günlüğüz ben az ve sık emziriyorım 10 dk meme de duruyır Bazen 15 ama 20 dk durmuyır gazını çıkartıp yarım aaat sonra falan yatırıyorum kusmuyır.Hemen yatırırsanız da kusar
Rkaraevli Genelde bütün bebekler kusar ama çok kusma oluyorsa doktorlar her emzirmeden sonra yarım saat dik pozisyonda tutmayı öneriyor