Zeynepal Merhaba Ayın 4 ünde 3. Ayımıza gireceğiz ama bebeğim yattığı yerden kafasını kaldırmaya çalışıyor omuzlarına kadar kaldırıyor elden destek verdiğimizde oturacak pozisyona geliyor sizde de böyle mi kontrolünde doktoruna soracağım
Zhdsngz Zeynepal garipsenecek bir durum Yok annesi tam zamanı bu süreç yavaş ilerliyor tabi kendi kendine oturabilmesine daha var tabiki ama yatmak istemez etrafta ilgisini çeken çok şey var çünkü 🎈
Ayazinannesi Zeynepal ayni durumu bizde yasiyoruz canim kalkti kalkicak diyorum 😁 anne yeter bu kadar yattigim diyo resmen
Zeynepal Ay çok şükür içim rahatladı evet her aşamasını görmek büyüdüğünü görmek mutlu ediyor insanı 🙏🙏🙏
Bercemdila65 Zeynepal maşallah de nazar edeceksin benim kızımda öyleydi 2 aydan sonra koltuk yatak vs hiç koymadım korktum çünkü 😂🧿🙏
iremuhammedd Zeynepal merhaba benim oğlumda 4 ünde 3. Ayına girecek aynı gün doğmuşlar bebişlerimiz :)) bizimkide aynı asla yatmak istemiyor hep kafasını kaldırıyor :))