-CinarinAnnesi- tabi aynen öyle hiç kolay değil,smdi diyorum ki ah uyku regresyonu neymiş🙄
8,5 aylık oldu geceleri beşiğinde yüz üstü dönmek istiyor,o arada kendini uyandırıyor,ben çeviriyorum o ağlıyor fln kıpır kıpır😅 hareketlensin o zaman gör derlerdi haklilarmis daha yürümesi var 😅