Ayseee27 doktorun ne diyor bu duruma? Eğer bebeğin sağlıklıysa ve sorun yok diyorsa bence kafana takma. Önemli olan kilosu değil, sağlıklı olmasıdır. Şimdi 2 aylık 6-7 kilolu olan bebekler olur ama bir bakarsın bir hastalığı olur Allah korusun. O yüzden kafana takıp da kendini üzme. Ama şöyle bir durum da var, sütün ya az geliyordur, ya da kalitesizdir. Benim eltimin şakır şakır sütü akardı göğüslerinden, ama gel ki bebeği kilo almıyordu ve çok kalitesizdi sütü. O yüzden mama-meme devam etti. O yüzden sen de bol bol meyve, ceviz, badem ye. Bol su iç hoşaf komposto yap kendine. Yani ağzın hiç boş durmasın. Süt yapacak ürünler ye, kilo yapacak ürünler değil. Doktor muhtemelen mama takviseyi yapar size. Dediğim gibi üzülmene gerek yok. Her şey yoluna girecek. Hiç birimizin bebeği dört dörtlük değil ki. Kiminin bebeği iştahsız yemek yediremezsin ve ya emziremezsin, kiminin gaz sorunu, kimininki huysuz, ishal diş falan derken hepimizinkinde bir huysuzıuk olur. Geçici durum hepsi. Takma kafana. Bebeğin sağlıklı olsun yeter