Kızlar doktorumuz bugün ek goda menüsü verdi bize çok heyecanlıyım ama buharlı pişiriciyi kullanmamı istemedi çatalla püre yap dedi şimdi o kadar para verip makine aldım kullanamayakmıyım😂yada blenderını az geçirsem yine püre gibi olur öyle değil mi? Akıl fikir verin 😂