Arkadaşlar 8ay28 günlük oğlum var Önceden çok güzel yemek yiyordu bi sıkıntımız yoktu 1 haftadır Asla bişey yediremiyorum hiç bişey yemek istemiyor sadece su içiyor bide emiyor. Geceleri saat başı uyanıp emiyor hatta ağzından meme çıktığı am ağlamaya başlıyor Bazen de uykusunda bile su içmek istiyor. Ama ağzına başka bişey almıyor. Sürekli kucağımda başka birine de gitmiyor sürekli ağlama halinde ztn hiç keyfi yok. Oyuncak bile oynamıyor istemiyor yürütece binerdi onu da istemiyor. Üstte 4 dişi birden kabarmış yanları patlamak üzereydi en son ağzını da asla açmıyor göstermiyor bakamıyorum da dişlerine. Gerçekten 1 haftadır çok zorlanıyorum. Ne yapabilirim sizce bu durumu yaşayanlarımz var mı arkadaşlar