filtrelikahve öncelikle hayirlibolsun Allah saglikla buyutmeyi nasip etsin🤗 40+1 haftalikken sezeryan oldum ilk 2 gun hastanede zor gecti, eve geldim 4.gunumde evinsupurdum 1 haftalikken disari ciktim 😁 sezeryanda en onemli sey surekli hareket etmek ilk 3 hafta kadar kendi yatagimda yatamadim cekyatta yattik esimle bi ozaman bide egilirken aciyordu ama dedigim gibi ne kadar hareker o kadar hizli alisma yani koridor varsa yürüyün akliniza geldikce yattikca tekrar basa dönüyoruz malesef ben oyleydim hastanede hic unutmuyorum yuruyordum iyi geliyordu oh duzeldim derken yatiyordum tekrar kalkınca ilk basa donuyordum,, kuzenim 1 ay yataktan kalkamadi sebebi ise hep uzanmasindan dolayi dedigim gibi saatte 5 dakkada olsa koridorda falan yuruyun 😊 1 ay sonra yuz ustu uyuyabilmistim harika bir duyguydu 😁