1 haftayı gecti sünnet olalı. Suan normal görünümünde pipisi. Ama dış çerçeve kısmı alt deriyle bütünleşmiş gibi. Yapışmış gibi yani. Sünnet olduktan 1 hafta sonra muayeneye götürdüm gayet güzel bir sorun yok dedi. Ben masaj yapmama gerek varmı yapışmaması için dedim gerek yok dedi. Birdaha kontrole getirmem gerke varmı dedim yok dedi. Bugun farkettim yapışmış gibi. Bu normal mi beni endişe ediyorum. Etrafımda yaptırup bilende yok. Normal olması nasıl onuda bilmiyorum ne olacak simdi 😑😑sünnet yaptırıp sonrası için bana bilgi verirmisiniz lütfen 😑😑bu arada 10 aylık 10 günlük