Bir hafta arayla bebeklerimiz oldu eşimin kuzeniyle, ben 42. Haftamda o da 36. Haftsındaydı Doğumlarımız gerçekleştiğinde. O hala oturtmuyor ama benimki oturuyor. Şimdi bunda ne var diye düşünürsek o bebek 2 ay kadar küvezde kaldı, 6. Ayında 4 kiloydu. Ben gidipte onun bebeğine aaa yedi aylık oldun neden hala oturtmuyorsun dersem nasıl olursa bana gelipte neden oturttun demeniz aynıya çıkar, başını dik sırtını da eğmeden oturma eğilimi olan bebek var, daha başını taşıyamayan bebeğe bak onlar oturuyormuş deyip iki büklüm etmek var bebeği… Herkes kendi bebeğini tanısın ve isteklerini karşılasın. Doktorlar birinci yer olsun bu gibi sorularınızda.