Bir buçuk aylık gibi hesaplı aksın canım hem fiziksel gelişimini hem motor becerilerini bende kızlarımı 35+6 da doğurdum şu an 3 aylıklar ama düzeltilmiş 2 aylığa göre değerlendiriyor doktorlar 1,5 yaşında yaşıtlarına ulaşmasını bekliyoruz 2 yaşından sonra düzeltilmiş yaş hesaplanıyor normal söylüyorsun