Mirayecem Kızlar bebeğim 4aylık olacak mustela kullandım memnundum ama gereksiz pahalı bence siz ne kullanıyorsunuz memnun musunuz
Deletedmom0099 baby me kızlar icin olan pembe şampuanını kullanıyorum uygun fiyatlı içeriği temiz memnunum
YigitEnsar17 Bioderma kullanıyorum büyük boy verdiğin paraya değiyor. Diğer şampunlar oğlumda döküntü yaptı
Pelo_00 Mirayecem mustela kullanıyorum pahalı ama içerik açısından içime en çok sinen o oldu o yüzden mustelayla devam edeceğim