momyshark1 Deletedmom513 subesi oturdugumuz yere uzak baya aracimizda yok belkide oyuzden boyle birsey yaptilar anlamadim ilk defa basima geldi
momyshark1 Pelo_00 kapida odeme olsa hadi neyse dicem ücreti odenmis urunu alici kabul etmemis yazmislar
zeynepalp Benimde başıma geldi. Günlerdir Evde kargo bekliyorum, iade sürecine girdi. Defalarca aradım asla açmadılar. İade oldu sonuç
selenay_ momyshark1 aras kargo berbat bi firma kurımsallıktan uzak evde olduğum halde kargom iadeye gitti müşteri hizmetleri bile yok telle ulaşamıyosun bile. Artık aras kargo ile çalışan firmalardan alışveriş yapmıyorum sizde yapmayın.Mağdur ediyo
zeynan momyshark1 Twitter’dan bir twit atın hemen iletişime geçerler gönderirler. 3 kez başıma geldi. 😎