Kızlar SMa kullanıyorum ama bebeğim ısrarla reddediyo ondan önce de Aptamil kullandım çok gaz yapmıştı sma askinda çok iyi gelmişti gaz problemi gelişimi açısından da ama istemiyor artık sütüm çok az mama takviyesi yapmam lazım hipp mamayı duydum kullananlar memnun mu gelişimi nasıl bebeklerinizin gaz yapıyor mu