Hakcjrks Bebeğim 66 günlük.Bugün ki kontrolünde bas cevresi ölcüsü 40 cm cıktı doktor normalin biraz üstünde takip edelim dedi.Genetik olabilir dedi.Babasının başı da büyük biraz.Acaba sağlığına bi sıkıntı olur mu Bilgisi olan var mı çöl tedirginim lütfen yazabilir misiniz
Giraysmom20 Hakcjrks benim oğlum 3.5 aylık baş ölçüsü 45 cm bizimde bir tık ileride gidiyor doktorumuz çok sağlıklı çok normal gelişimi dedi bize ama bilmiyorum
DogaLina Hakcjrks benim kızımın baş çevreside büyüktü. Ama genetik dedi doktorumuz. Tam eşimin kafatası 😆 ona çekmiş. Korkma sizinkide öyledir ☺️
Asli123 Hakcjrks benm eşim ve ailesinin kafası da gerçekten aşırı büyük 😂 eltim bi doğurdu çocuk kafadan ibaret resmen hala da bas yapısı yaşıtlarına göre bayağı büyük ama eşimin ailesine cekmiş. Zaten anormal bir durumda hızlı bir şekilde büyür o bas
Ssemass Hakcjrks canım doktorun gidişatı takip eder çok anormal bir durum olsa ultrason mr vs. Ister şuan sıkıntı etme. Eger cok içine sinmiyorsa başka bir doktora daha götür.
Ssemass Hakcjrks ne kadar kaba bir insansınız merak etmeyin bebeginizin baş çevresi persentil içinde önemli olan persentili koruması şuan için dert edilecek bir durum degil ama anladigim kadariyla ooo bebeginizin başı çok büyük yandınız bittiniz denmesini bekliyosunuz herhalde ayrıca karşınızdakininde bir anne oldugunu unutmayın. Farkındayim stres yapmışsın ama bu stresi başka bir anneden çıkaramazsınız soru sorarken önce insanca sormayı öğrenin burda size deger verip cevap yazmışız ama bazen bazı insanlar iyiliği pek haketmiyor. Bu platformda bu üslupla barınamazsınız hanfendi.
Damla_K Ssemass sonra diyorlar ki kaynana postuna cevap var saglıkla ilgili olunca yok. Sağlıkla ilgili olunca Boyle oluyor iste bosverin. Cidden sacmalamıs ne beklenti icinde soruyorlar buraya saglık konuları anlamak zor. Belki sen kendi bebeginin cinsiyetine gore karsılastırma yapacaktn ondan sordun ve cinsiyet tutmadı karsılastırma yapamadın ve gayet normal cevap verdin. İlginc valla bosverin
Dorukcum_16 Ssemass oha ya insanlar ne kadar acayip şok olarak okudum . Sen kormasin die guzelce yaz kadının tavra bak 🤬 Şaka gibisiniz !! Kimseye kibarlık yaramiyo
Ssemass Damla_K oyle canım yaa 😊 hemsireyim ve boyle seyleri görunce cevaplama geregi duyuyorum ama sanırım insanına gore davranmak lazımmış.
Damla_K Hakcjrks hayır ama keske o kadsr kaba olmasaydınız bakın mesela bilgisi varmış hemsireymis kadıncagız
Nesrina Benim iki oğlumunda baş çevresi doğduğundan beri büyük , hatta doğmadan öncede büyük çıkıyordu. Önce korktuk doktorumla, sonra eşime ve sülalesine baktım hepsi koca kafa genetikmiş 😁