Tubiiiiiik bende 7.nci ayda verdim. Kaşık ile verdiğimde çok kötü tepki verdi 😁🙈🙈 hala ara ara kaşıkla verip gülerim yani 😁😁 bende yaptıklarının içine ekliyorum 😁 baskın çıkarsa tadı yine o kendini titretir ağzını falan bı değişik yapar ama yemeye devam eder diğer türlü tek kaşık ile yemiyor 😁😁😁