Zeyno111 evet dediğin gibi canım biberon almıyor. Sağıp kaşıkla verdiğimde bikaç kaşıktan sonra almıyor. Şırıngayı denemedim. Bide sağıma alışık değil göğüsüm 20 30 cc anca çıkıyor. Emzik kullanıyorum ama sdece uykuya geçerken emzik alıyor onun dışınds almaz diliyle itiyor. Emziksiz uyumuyor o yüzden onu bıraktırmaya da korkuyorum