Ay canim benimde 17 günlük bebeğim var 2 gündür bizde ayni sorundan muzdaripiz.. ilk çocuğumuz bide elimiz ayagimiz birbirine giriyo o ağladıkça.. bugun kimyon tomurcugu ve rezene çayı aldirttim esime duzenli olarak icecem gaz sancilarina iyi geliyomus sütten bebegede geciyo bebegide rahatlatiyormus diye duydum bunun yani sira bugun doktorumz zinco damla verdi onuda kullanacam insallah etkili olur