gigibjk https://imgyukle.com/i/SSD22x https://imgyukle.com/i/SSDwIA hanımlar kızım 3 ay 20 günlük kirmizi beyaz kabarcıklar cıktı vücudunda kan testi sonucu cıkmış dr yarin gideceğim biraz araştırdım ama yaşayan bilgisi olan varmı yardımcı olabilir misiniz teşekkür ederim
Deletedmom277 gigibjk Eos değeri bir tık yüksek. Herhangi bir alerjene maruz kaldığını anlamına geliyor ama diğer yüksek sonuçlarla farklı bir teşhis konulur mu bilmiyorum diğer postunuza da yazmıştım alerjik ürtikere benziyor diye kakasında mukus vs var mı
gigibjk Deletedmom277 kakasi genelde sulu oluyor kabız olayi hic yaşamadık mukusu pek anlamıyorum ama sulu kakasi acaba ne alerjisi olmuş olabilir bni emmiyor bile bebelac gold mama yiyor
Deletedmom277 gigibjk rotavirüs alerjiyi hortlatıyor yani tetikliyor diyeyim. Aşıdan sonra olduysa mamanın alerji yapması mümkün
gigibjk Deletedmom277 aleyna selam kızımın kakasında test sonucu kan cikti mama değişti sanada tsk ederim ayrıca
Deletedmom277 gigibjk hangi mamayı verdiler acaba? Alerji maması mı normal mamalardan birini mi bir sonuca bağlanması çok iyi. Şifa olsun🙏