Defneeem merhaba canım.benim kızımda da kansızlık vardı iştahı yoktu buna bağlı olarak kilo alımı çok yavas ya da yoktu.vucutta vitaminsiz kalınca çok çabuk hastalaniyorlar dikkat edin..bir dönem ek gıdayı reddetti,hepsi üst üstte geldi ama bunun altında yatan tek neden demir eksikligi zaten.kanlarina baktırın.bizde supravit ve kan şurubu kullandık.cok faydasını gördüm şuan istahta arttı toparlandı da