Sueda29 Kızlar bebeğm 3 ay 4 günlük . Prematüre . Sol kolunu daha az hareket ettiriyor çok dikkatmi çekti sol kolu hareket ettirior fakat daha az sağa göre. Kontrlne daha var. Nete yazınca çok moral bozucu şeyler çıktı kaç gündür kafama takıorm:(
Butterfly Sueda29 bence takmayın kafaya benim kızda yapıyo bazen her şeyden bişey çıkarmayalım olan bize oluyo 😂
EsofmanliSevketHoca Sueda29 Bizimki 1 ay boyunca sadece sağ eline baktı hayranlıkla ,sol elini gösterdiğimde bile çeliyodu direk yine sağa bakıyordu 🤣 şimdi ikisinede bakıyo çok takma bence zamana bırak yeni yeni keşfediyorlar 🥰
esraeylul34 Sueda29 Bence çok takilma kotu kötüyü getirir daha yeni yni kendini tanıyo benimki parmağını emiyo du sol taraf büyüdükçe ikisini de emmeye başladı yavas yavas uzuvlarını tanıyorlar
Deletedmom297 Sueda29 Ay birak Allah askinam internete başım agriyor yazsak tümör var diyor. Kolun kaşındı desen kangirensin diyor. Inanmayin o internete. Olabilir cocuk bepki sağlak olucak sag kolu daha agir basiyordur. Merak etme ikisinide kullanir. Meseka benim kizim sag eliyle cingiraklari saha saglam tutuyor sallıyordu ama solla o kdar degildi. Smdi ikiside iyi.
Sueda29 Deletedmom297 kaç aylık canm bebeğin bide tv dikkatini çekio ama baktırmıorm tabikide. Çıngırak çok az dikkatni çekio
meftun1anne Sueda29 zamanında doğan bebeğim aynı şekilde solu sağa gire daha aktif kullanıyor normal yaâ yavaş yavaş gelişecekler kuzum 😊
ekmek-arasi Sueda29 kiz biseyi yok onun kendi kendine evham yapip google her okuduguna inanma kaslari yavas yavas ilerliyo doktora gidince hersyeine bakiyolar okuma bacim yani her seyi kotu gozlemledigin bisey olursa doktora gotur 😊👍
Sueda29 ekmek-arasi artık inanki okumıcam okdr saçma ki tek bakıorm bebeğime bide ondan mı bilmiorm çok evhamlı bi anne oldm
Liman Sueda29 canım bende bu konuyu çok Fazla araştırmıştım gerçek şu ki bebekler öncelikle sağ ve sol tarafını keşfedermiş beyinle alakalı bir durummuş mesela sağ el veya sol bacak gibi dert etme ve sakın olaki onu diyer eline bakması için teşfik etme tamamiyle dengesini bozarmışsın
GoGirl Sueda29 bizimde oyleydi bende takmistim hep sagi kaldiriyordu onla uzaniyordu geciyor bir sure snr hic takmayin