Bahar47 Kzialr bebegim 1yas 10 günlük . Şu ana kadar sütümü sagarak verdim. Şimdi de mama ile devam edeceğim ama nasıl alsitiracagim lütfen yardımcı olur musunuz Bebelac Gold ve hipp mama denedim içmek istemedi .
Denizavci Bahar47 ben hipp golden goat Aptamil denedim hiç birini sevmedi içince hep kustu sadece Bebelac i seviyor ama oda çabuk aciktiriyor maalesef deneyerek anlayabilirsin eğer Bebelac yemeseydi sma similac falan da denicektim
Balkupummm Bahar47 deneyerek bulacaksin canim bizde dogdugundan beri aptamil mama ile beslenioruz ama 6. Aydayiz ve 2 numaraya gectigimizden beri yemiyor ne yapicagimi bende sasirdim baska mamalar denicez mecbur 🤷
Balam Bahar47 benimde 2 3 kere içmedi biberonu fırlatiyordu sonra ac olduğu bi anda ılık bi şekilde verince içti biz aptamil kullanıyoruz