snyymn
Merhaba size bi sorum olucak. benim henüz 2.5 aylık bi kızım var. Daha erken diye düşünüyorum ama diş çıkarma belirtileri bu aylarda yaşanırmı? Arada kaldım. Ağız akıntımız cok fazla. bide son 2 gündür eli agzında . sürekli parmaklarını agzına sokuyo. Acıkma belirtisi mi diye düşünüyorum ama emzirmeyide oyun haline getirdi. Eskiden acıktımı diye denerdim parmagımla. ozaman emme hareketi yapardı şimdi ise var gücüyle parmagımı sıkıyo ısırır gibi . Çok erken dglmi?