Ebru38 emziren annelerde olmaya biliyor canim
kişidem kişiye deģisir
bende sezeyan oldum.20 gun kanamam oldu.20 gunse leke gibi geldi.40 çiktikdan 18 gun sonra adet gordum.aynen eskisi gibi ne zaman adet olacagim rakam varsa ayni o gun yani.hep duzenli oldim.Bide azalma oldu bende hem kanama hizliliginin az olmasi hemde gunlerin kat kat azalmasi.eskiden sancim falan olurdu 8 gun adet olurdum. ve yoģin kanamayla
8 gunde 3 tane dolu ped deģisirdim.iceriginde neredese 10 tane olurdu markalarin.bana yetmiyordu.
dogumdan sonrs sanci falan olmadi.sadece 2 gun olir.azcik normal halde kanama oluyor sadece