Ebru38 canım en normali yani aya 1 klo daha 1 aylık o 10 klo olamazki benim kız 3 aylıkken 5 klo 800 dü doğarkende 3 kloydu ben hiç kafama takmadım zayıf diye tam aksine tombul bebek sevmiyorum tonbul olunca harakettde edemiyolar esas olan çocuğun normal gelişiyomu ,keyfi yerindemi, benim için esas olan bunlar