Merhaba 50 gunluk kızım var. Normalde 3 saat emzirmedigimde göğsümde cok fazla sertlik ve siskinlik olurdu. Son 3 4 gundur diyet yapiyorum ve daha sık emziriyorum goguslerimdeki siskinlik gecti. Diyet yaptığım icin sutum mu azaldi yoksa meme terbiyesi mi oldu?? Sutum azaldiysa nasil anlayabilirim sıktığımda yine tazyikli yada damla damla geliyor yardimci olursaniz Cok sevinirimm 🙏🙏