Miniklerin_annesi Kızlar 2,5 ay olcak Doğum yapalı Doğum ve süt parası için nereye başvurmam gerekiyor veya arayabileceğim bi yer var mı bide çocuk parası varmış galiba onun hakkında bilgisi olanlar da yaZabilir mi sigortalı olanlar alabiliyor mu ☺️😊
Pisi Miniklerin_annesi eşim SGK ya başvuru yapmıştı Doğumdan sonra 2 ay sonra dalam aldım sanırım süt parasını eşimin iş yeriverdi
Deletedmom0099 süt parası siz sigortalıysanız size değilse eşinize otomatik yatar pttye doğum parası yakınınızdaki aile çalışma sosyal yardımlaşmaya başvurmanız lazım 3. aydan sonra vermiyolar
Deletedmom0099 M1arafguler süt parası İŞ GÖREMEZLİK ÖDEMESİ kısmında yazar doğum parasına basvurduktan sonra sizin e devletinizden doğum yazınca aile çalışmanın doğum ödemesi görme kısmı çıkıyo ona basarsanız gözükür ama uzun sürüyo ben 20 gündür bekliyorum daha yatmadı süt parası doğumdan 10 gün sonra yattı
M1arafguler Deletedmom0099 tamam sağol canım baktım yok öyle bişey elim sigortalı çalışıyor ama bir yere başvurmak gerekiyor önce sanırım
Deletedmom0099 M1arafguler ben muhasebeciyim canım otomatik yatması lazım basvuruya gerek yok normalde ama hastanenin işlem yapması lazımdı belkide onlar atlamıstır 170i arayıp bi sorun isterseniz 200 tl az değil