Ebru38 Bir Aylık oğluma mama veriyorum su vermem gerekiyor mu sizce vermelimiyim kaynatıp sonra soğutup bir kaç çay kaşığı su veriyorum
Deletedmom297 Ebru38 Valla bugün doktordan geldim. Kızım 4.5 aylik. Suya başla dedi. Ama kaynatip verme suyun tadi cok degisiyor ilerde sorun yasarsin. Cam şisedeki sulardan ver en sagliklisi o dedi
Mrsxscape Ebru38 Evet mama ile beslenen bebeklerin su icmesi gerekiyor benim oglum 4 aylık her mamadan sonra bir şiringa veriyorum kaşıkla içiremedim 😊 Sizinki daha ufak her mamadan sonra bir iki çay kaşığı yeterli sanirim ama mutlaka verin ihmal etmeyin özellikle bu sıcak havalarda. Ayrıca bize doktorumuz mutlaka kaynamiş beklemiş su vermemiz gerektiğini söyledi.
173107doga Benimde kızım 3 aylık ebe bana da günde 1 kaç kaşık ver dedi sütün ağzında bıraktığı yapışkan his gitsin ağzını temizlesin diye. Ama biz anne sütüyle besleniyoruz. Suyu veriyorsan besledikten sonra verki karnını suyla doyurmasın. Yaz günü terleyip fazla sıvı kaybediyorlar ihtiyaçları var suya bence
asyasare 173107doga e bebekte bebekler icin ozel pH li icme sulari var. fuska markasi ben onlardan aldim kucuk siselerde geliyor. saglik bakanligi onayli. memnunum
Cns123 Aaa su veriliyormu bana anneannem diyordu inanmıyordum vermiyorumda 😀bebeğim 3,5 aylık anne sütüyle besleniyor sadece vermekmi lazım
Deletedmom297 asyasare Bence ondan vermekte ne kadar iyi olacak. ? Ömür boyu ondan icemez ya surekli almak gerekir.
Helenyaz Kızım 2 aylık, dr umuz verme dedi, mamayla besleniyor ona rağmen, ölçeğinde yap mamasını su verme dedi.
asyasare Deletedmom297 tabiki bir yere kadar haklisiniz. ben ilk etapta diye aldim acikcasi en fazla 1 yasa kadar belki.
Deletedmom_26 Doğduğundan beri veriyorum su ilk zamanlar çay kaşığı ucuyla bikac damla sonra biberonla çektiği sayıya bakıyorum misal 5 defa çekince bıraktırıyodum mama ile beslendiği için su verdim sonrasında artık kendi ne kadar içerse bi problem yaşamadım bu güne kadar
Deletedmom297 asyasare Bana doktor hani daha sonra beğenmez zorlanirsiniz diye kendi ictiğinden ver dedi. insallah sizinki istee. Zor olabilir cnku 😊😋