Kekmez sizin sütünüz vardı ve 2 sene kadar emzirmişsiniz bunları burda söyleyerek sizin egonuz hayli tatmin olmuştur sanırım. Ama bi de şu gerçej var hanımefendi ne yaparsa yapsın bebeğini doyuracak kadar sütü gelmeyenler. Napsınlar onlar, bebeklerini aç bırakıp gelişim geriliğine mi neden olsunlar. E çünkü mama kof kilo yapıp şişiriyor ya. Yapmayın Allah aşkına. Bu kadar bet konuşup burda bi çok sütü gelmeyen lohusaların canını sıkmayın. Bende geçtim o yollardan şükür atlattım o psikolojiyi ama çok zordu. Çok ağladım sütüm yetmiyor diye. Sütüm olsun diye 38 bedenden 42 bedene çıktım, neden süt yapıyor denilen herşeyi yedim diyw ama olmadı. En büyük oğlum 8 yaşında ve sizi bile cebinden çıkarır çok şükür naşallah öyle akıllı ve sağlıklo. Küçük oğlumda öyle çok şükür.