ikibidikannesi Altin yatirim.hesabi ne kullaniyosunuz vergileri oluyormu kizlar nasil birikim yapiyosunuz
Mickeymouse Ben Halkbank kullanıyorum ama bende merak ediyorum bilen var mi acaba hangi banka en mantıklı oluyor. Vergi alıyor Halkbank ama birde alış satış arası makas önemli.