Zeyno111 Kuboos_ Eskiden yokluk varmış evde olan şeyleri değerlendirmişler un kavurmuşlar yedirmişler pirinç unu ucuzmuş onu vermişler öyle öyle tombul bebekler görmüşler bizimkiler anne sütü alınca sağlıklı normal beslenince tombul durmuyor bakmıyor oluyoruz 😅
Pisi Kuboos_ benim oğlumda öyle aman aman kilolu değil bana bile zayıf geliyor ama kendi yaptığım yemeklerden vermiyorum. 6 aylık olmak üzere taşımlar bitti. Şimdi 2 öğün sebze meyve püresi vermeye başlayacağım. Nedir bu kilo merakı anlamıyorum gerçekten. Sağlığı yerindeyse takma kimsenin lafını
Mertmete Çocuk evdeki yemeklerden nasıl yesin yağlı salçalı köfteli yemek mi yesin.bildiğiz yolda devama edin 3 ana 3 ara öğün diyorlar bebekler için yoğurtlar meyveler formül süt ara çorbalar ana öğün olabilir.hem anne sürüse alıyor.bunların herbirinden yalnızca yarım çay bardağı öneriyorlar 6 ay için.zaren minicikler.ama ben 6 ay bitince kahvaltıda bir yumurta sarısı bir iki bebek bisküvisi 1 çay kaşığı pekmez biraz beyaz peynir veya labne bazen muz bir iki ceviz rendeleyip sıcak suyla veya formül mamayla ıslatıp ezip yedirebilirsiniz .Benim bebeklerimin favori kahvaltısı idi.ama öyle birşeyki ilk bebeğim zayıftı ayni şeyleri hazırlamama rağmen.kesinlikle bebeğin bünyesiyle alakalı.ama alerji durumunu bilemem önce tadımlarla başlayıp bunları tek tek deneyip alerjisi olup olmadığına bakın.çorba olarak yoğurt tarhana sebze içine irmik katarak besleyici yapabilirsiniz sadece öneri eminim bebeğiniz için daha iyilerini yapıyorsunuzdur zaten
Kuboos_ Mertmete evet 6 aylık olduğu için 2 3 tane cici bebe peynir yumurta sarısı veriyorum kahvaltı olarak sonra mesela yoğurt veriyorum meuve pürelei veriyorum sebze çorbası
Deletedmom240 Kuboos_ dinlemeyin onları, kendi işlerine baksınlar ya🥵 susmayacaklardır siz onların söylediklerine kulaklarınızı kapamalısınız. kilosunda sıkıntı olsaydı zaten doktorunuz sizi uyarır, tavsiyelerde bulunurdu.
BalDoruk Kuboos_ insanlar gercekten cokkk cokkk tuhaflar. Bana da dun esimin akrabalari bebege cok iyi bakmissin masallah diyip durdular. Halbuki her annenin yaptigini yapiyorum. O anda o insanlari bozmak geldi icimden ama kırmamak icin bisi demedim. Ama mantıgıma o kadar ters ve sacma cumleler ki. Yok sutun yariyo yok yaramiyo yok bebege iyi bakmissin yok bakamamissin. Oyle bir dunya yok. Bunu diyenlerinde kac tane cocugu olmus kendileri iyice besledikleri icin mi cocuklari kilolu yada zayif olmus. Bu ne sacma birsey ya. Valla sen ne veriyorsan inan bende aynisini veriyorum. Sana boyle diyenlere herkes cocuguna ne veriyorsa bende ayni seyleri veriyorum de. Herkesin cocugu degerli. Hicbir anne cocugunu ac birakmaz. Onun sagligi icin herseyin en iyisini alip yedirmeye calisir. Valla oyle avakadolarla bilmem nelerle de beslesen cocugun potansiyelinde ne varsa odur. Bende kucukken tığ gibiydim ufleseler ucacak gibiydim. Simdi 60 kiloyum.
Goktugmom_ Kuboos_ bak canım o daha bebek her şeyi yiyemez 6 aylık emekleme filanda yoktur sindiremez anlayacagın millet der der derde der
SemraHakan Kuboos_ kilolu cocuk saglikli mi demekmis…en enteresan inslalah var..kuzum bildigim gibi ilerle…oglum 9 aylik ve ona ayri yemek yapiyorum..bizim yemeklerden tadim yaptiriyorum..sacmalamasinlar lütfen 🤦♀️🤦♀️
Smrenes Siz doğru yoldasınız.. Yolunuzdan şaşmayın erkenden yemek yedirip ne olacak? İster istemez bizim yemeklerini ağır gaz yapar sindirim sistemini etkiler ağır gelir tuzlu olu bu kadar aceleye gerek yok çok değil 6 ay sonra zaten siz de yedirmeye başlarsınız.. Zayıf olmasını dert etmeyin gittikçe öğünler çoğaldıkça kilo almaya başlar benim oğlum da zayıf bir bebekti ek gıdadan sonra kilo almaya başladı şuan normal kilosunda boyu da.. Onlar hep konuşur siz takmayın o sizin bebeğiniz en iyisini siz bilirsiniz.. Çok istiyorlarsa yapsın onlarda büyütsün..