Kızlar adet olduğumdan beri adetim 10 gün sürüyor ve fazla kanamam oluyor. 3 tane yedilik paket bitiriyorum ve hepsi gece. 6-7. Günüme kadar kanamam devam ediyor ve fazla geliyor. Bende her adetimde çok halsizleşiyorum elim ayağım titriyor ve çok fazla yemek yeme ihtiyacı hissediyorum. Doktora gittim tahlil falan yaptılar baktılar bi sorun yok. Azaltıcı hap verdi ama işe yaramadı. 7 ay önce doğum yaptım azalır belki bi de az sürer artık dedim ama yok yine aynı. Mesela bugün 5. Günüm ama kanamam çok geldi çok halsizleştim bugün resmen hasta gibi oldum başım dönüyor ellerim titriyor. Böyle benim gibi olan var mı siz doktora gittiniz mi bi çözüm bulabildiniz mi ? Hem uzun sürmesini istemiyorum hem de az kanamam olsun istiyorum çünkü zaten bende kansızlık var 🙄🤦🏻♀️