CinarciginAnnesi Kızlar bebeğim 7 aylık 5. Aydan beri suyu biberonda veriyorum meme reddi yapar mı siz neyle veriyosunuz
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi CinarciginAnnesi bende biberonla veriyordum. Alıştırma bardağı aldım suan onunla veriyorum. Ama emmesi de bir sorun yasamadım hiçbirzaman. 10 aylıgız
CinarciginAnnesi BirSevda-iki-Emanet_Sahibi biberondan kaynaklimi bilmiyorum ama bu aralar emme süresi 2 3 dakika sadece hep uzaklasiyo oyun oynamak istiyo ac değil heralde diyorum ek gida bi kaç saat vermeyip tekrar deniyorum yine aynı 2 dk yi gecmiyo emmesi sütum iyice azaldı zaten göğsümü bosaltmadigi için bu aralar tamamen kesilmesinden korkuyorum