Serap02 inanmayan gelmeyecek olsa bu posta yorum yapacak bulamazsınız. Ay Allah rızası için Rabbim in verdiği aklınızı kullanın ya rica ediyorum etle doğumla 40la ne alakası var. Ayrıca 40lı olmak kötü bir durum olsa Rabbim cenneti anaların ayağının altına koyar mı? 40gün ifadesi sadece vücudun kendini toparlama süresidir. Hatta 40 uçurmak falan bile hurafedir bilir misiniz, abdest almak yeterlidir lohusa halinden normal hale geçmek için. Bu da bazen bazı insanlarda 20 gün bile sürebilir. Ay bazen tutamıyorum kendimi karışmamayayım diyorum ama bildiğini saklamak bilmeyene öğretmemek gibi oluyor.