Ebru38 öncelikle emziğe cevap vereyim evinde 5 tane emzik olan biri olarak, almadığım tek marka bibs emzik. Onu da alacaktım aslında yorumlara bakarak ama eşim artık durumu kabullen bu çocuk emzik kabul etmeyecek dedi ve almadım. :) aventi de denedik ama benim bebeğim sevmedi. Ben kakasını hep yaptıkça değiştirdim, bir süre sonra zor uyumaya başladı sırf kakasını yaptı diye doktorumuzun da onayıyla uyandırmamaya başladım. Zaten 1-2 saat uyuyordu o zamanlar. Gazını mutlaka çıkar dediler bana da, ancak bir süre sonra fark ettim ki çok gazlı bir bebek değil. Gaz şımarmak İçin uykusunu bilmemeye karar verdim. Yüz üstü yatırdığımda gazı olursa kolayca çıkarıyor zaten. :) Sütün için de hiç canını sıkma, ama belki azalmaması İçin sağmaya devam edebilirsin. Emmiyorsa bile buzluğa stoklarsın belki emmeye başlar, ilerleyen zamanlarda ihtiyacın olur.