Merhaba bebeğim 3 ay 12 günlük son iki gündür sol göğsümü asla emmek istemiyor o tarafa yatırdığımı anlar anlamaz feryat figan ağlıyor sanki bi yerine bişey olmuş gibi,kafasını çeviriyor istemiyor ama sağ göğsümü çok rahat alıyor emiyor o tarafa yatarken sesi bile çıkmıyor oyunlarla falan çok az verebiliyorum ama göğsüm acıyor artık atak mı meme reddimi yaşayan var mı ne gibi çözümler ürettiniz moral olarak o kadar kötüyüm ki 2 gündür yardımlarınızı bekliyorum..