balkizimbebegim HafsaMoms philips azur kesinlikle çok iyi annemde tefalin kazanlısı var oda iyi ama çok yer kaplıyo azur hem pratik hemde çok iyi açıyor 👍🏼
dunyam2020 HafsaMoms phılıps ın kazanlı utusunu kullanıyorum 3 yıllık evlıyım bende muthıs 1800 e almıstık o xamanlar gelınlıkcıde gorup bernmıstık bunu gelınlık utulerken kullanıyorlarsa zaten en ıyısıdır dedık aldık 😅😅