Sahra30 Yenidoğan bebeğimde tsh yüksekliği var tedaviye başladık hap kullanıyoruz bunu yaşayan var mı
Dilannnn355 Benim bebeğim de 15 günlük bugün 2. Kez kan aldılar topuğundan. Tsh değeri yüksek çıktı noluyor bunun sonucunda tedavi sonunda düştü mü değer?
Sahra30 Dilannnn355 tedavi 2 yıl sürüyor ilaca başladığınızda kafanıza göre bırakamıyorsunuz ihmal edilmemeli yoksa zeka geriliğine büyüme geriliğine dil büyüklüğüne kaba yüz görünümüne sebep oluyormuş
Damlarden Sahra30 iki ayda bir gidiyoruz şu an her şey normal haftaya tekrar gideceğiz bakalım ne diyecek